Koekje erbij?

We gebruiken cookies om jouw gebruikerservaring te verbeteren, ons verkeer te analyseren en gepersonaliseerde advertenties te tonen. Lees meer in onze cookieverklaring.

Je kunt je voorkeuren instellen via “Voorkeuren” of alle cookies accepteren met “Alle cookies toestaan”.

VoorkeurenAlle cookies toestaan

Mijn

puik gemaakt

Vallei (Auto) Groep biedt mobiliteitsoplossingen die het dagelijks leven eenvoudiger maken. Of je nu naar werk gaat, naar een sportwedstrijd van je dochter, of op vakantie. Het bedrijf is de officiële dealer van Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Volkswagen Bedrijfswagens en Cupra in de regio Veenendaal, Arnhem en Nijmegen. Klanten kunnen er terecht voor de nieuwste modellen of occasions, financiering, leasing, onderhoud, schadeherstel, onderdelen en accessoires. Met een eigen leasemaatschappij, schadebedrijf en verhuurafdeling biedt Vallei Auto Groep een compleet dienstenpakket. Hun belofte: “Vallei Auto Groep laat je thuiskomen.”

Meer weten over Vallei Groep:

Details:

Vallei (Auto) Groep zet zich in om hun naamsbekendheid en zichtbaarheid in de regio te vergroten met creatieve evenementen en campagnes. Tijdens mijn samenwerking met hen, zowel intern als medewerker als vanuit Puik Project, heb ik diverse projecten uitgevoerd, zoals het ontwikkelen van creatieve reels, aftermovies en de bekroonde Car-a-oké campagne.

De vraag

Vallei (Auto) Groep organiseert regelmatig evenementen en campagnes om hun naamsbekendheid in de regio te vergroten en hun producten beter zichtbaar te maken voor potentiële klanten. Tijdens mijn tijd bij Vallei Auto Groep en later via Puik Project heb ik hen mogen ondersteunen bij het bedenken, filmen, monteren en verspreiden van diverse content. Hieronder zijn enkele van de uitgevoerde projecten te bekijken.

De oplossing

Tijdens mijn langdurige samenwerking met Vallei (Auto) Groep is er een grote hoeveelheid content ontwikkeld. Hieronder licht ik enkele projecten uit die hieronder te bekijken zijn:

  • Reels: Diverse reels met een vaste opbouw, waarin de nadruk lag op het creëren van een connectie tussen mensen en het product.
  • Aftermovies: Vallei (Auto) Groep organiseert regelmatig (zakelijke) evenementen en vroeg mij deze vast te leggen en om te vormen tot compacte aftermovies. Deze video’s werden ingezet om toekomstige deelnemers te enthousiasmeren en te overtuigen aanwezig te zijn.
  • Car-a-oké: Deze creatieve campagne heb ik bedacht en uitgevoerd. In samenwerking met de Heideweek moesten kijkers raden welk nummer de auto’s “speelden” door gebruik te maken van autogeluiden. Deze campagne werd een groot succes en won de SEAT Marketingactie van het Jaar.

Naast deze foto- en videocontent is er nog veel meer creatieve content geproduceerd om de zichtbaarheid van Vallei (Auto) Groep verder te versterken

Wat hebben ze er zelf over te zeggen?

"Heel leuk geworden! Zijn erg tevreden 😊"

- Sam Peters (Online Marketeer), Vallei Groep

Meer puike projecten