Promotiemateriaal

Onder promotiemateriaal vallen diverse middelen, zoals posters, online advertenties, flyers, keyvisuals, en meer. Het type digitale of fysieke promotiematerialen dat je nodig hebt, is afhankelijk van je specifieke doelen. Soms zit het in de kracht van eenvoud. En soms moet je groots uitpakken. Wat jouw bedrijf, merk of campagne nodig heeft kan soms lastig in te schatten zijn, hier help ik je graag bij.

Puike projecten

Een tarief

Wat is promotiemateriaal?

In de huidige tijd is visuele communicatie essentieel geworden. Of het nu gaat om het inrichten van je bedrijfspand, het geven van een aandenken na een klantgesprek, of het hebben van sterke (digitale) promotiematerialen – in een wereld waar bijna alles een competitie is geworden voor aandacht, wordt het steeds lastiger om op te vallen.

Lastiger, maar zeker niet onmogelijk! Ik help je graag bij het maken van keuzes om meer aandacht te trekken. Het type (digitale) promotiematerialen dat je nodig hebt, hangt af van jouw specifieke doelen, en dat kan soms lastig in te schatten zijn. Soms zit het in de kracht van eenvoud. En soms moet je groots uitpakken. Wat jouw bedrijf, merk of campagne precies nodig heeft, zoeken we samen uit. Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in, dan bespreken we de mogelijkheden!

Wat valt er onder promotiemateriaal

In de slider hieronder vind je een aantal voorbeeld toepassingen waarvoor je deze dienst zou kunnen inzetten. Heb jij iets anders in gedachten? Grote kans dat ik je kan helpen! Stuur een mail naar hallo@puikproject.nl of plan een kennismaking, dan kijken we samen naar de beste oplossing!

Brochure

Folders

Beachflags

Beachflags

Social sjabloon 2

Social media sjablonen

Brochures

Brochures

Flyers

Flyers

Google ads

Google advertenties

Spandoek

Spandoeken

Visitekaart

Visitekaarten

Social ads

Social advertenties

Giveaways

Giveaways

Roll up banner

Roll-up banners

Posters

Posters

Sulley fi

Stickers

Keyvisual

Keyvisuals

Eenvoudig samenwerken

Als wij gaan samenwerken, is dit hoe een gemiddelde samenwerking eruitziet. Wist je dat je door mijn flexibele werkwijze je eigen korting* kunt creëren?

*Bij een projectuitbreiding geniet je van een gereduceerd tarief, zonder de mogelijkheid voor korting.

Een tarief

Leuk je te ontmoeten!

Tijdens onze kennismaking gaan we samen uitzoeken wat jouw bedrijf of merk wil uitstralen of nodig heeft.

Het verhaal

Op een level

Ik stel een terugkoppeldocument op, ook wel ‘debriefing’ genoemd, waarin ik uitleg hoe ik de opdracht begrijp en wat de planning is om de deadline te halen. Zo zorgen we ervoor dat we op dezelfde golflengte zitten.

Homepage banner

Wat gaat dat kosten?

Als we zeker weten dat we op één lijn zitten, maak ik een definitieve prijsopgave* op maat. Als je akkoord gaat met de offerte, vraag ik altijd om een aanbetaling van 20%. Dit helpt om een solide basis van vertrouwen te creëren voor het verdere verloop van het proces.

Een tarief

Een goed begin is het halve werk

Ik ga direct aan de slag met onderzoek naar jouw bedrijf of merk en lever binnen de afgesproken tijd de voorbereidende materialen op, zoals een sitemap, script of moodboard.

Marketeer achter laptop

Het echte werk

Door het voortraject weet ik precies wat er van me verwacht wordt. Met mijn eigen onderzoek help ik jou onderbouwde keuzes te maken om jouw doel te bereiken. Op basis hiervan stel ik een eerste voorstel op om met je te bespreken.

Ronde 1 banner 2

De eerste oplevering

Ik ben altijd benieuwd naar jouw mening, het is daarom nu jouw beurt om feedback te geven. Blij met het eindproduct na oplevering van de eerste versie? Dan betaal je slechts 80%* van de kosten voor de geleverde dienst.

Ronde 2 banner 2

De tweede ronde!

Alle feedback die je kon bedenken doorgegeven? Ik ga snel jouw feedback verwerken en stuur je een verbeterde opzet. Blij met het eindproduct na oplevering van de tweede versie? Dan betaal je slechts 90%* van de kosten voor de geleverde dienst.

Ronde 3 banner 2

De grote finale!

Alles is tot in de puntjes afgewerkt, en nu is het tijd om de eindproducten aan je op te leveren—en dat vieren we natuurlijk samen! Wil je na oplevering toch nog iets aanpassen? Geen probleem! Kleine wijzigingen zijn meestal gratis. Voor grote aanpassingen betaal je slechts 5% extra van de oorspronkelijke kosten.

Laat je vragen niet onbeantwoord

Veelgegeven antwoorden

Heb je een vraag? Hieronder vind je antwoorden op de meestgestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met mij op.

De impact van fysieke promotiematerialen kan op verschillende manieren worden gemeten, bijvoorbeeld door het gebruik van QR-codes of URL’s met een UTM-code* om het verkeer naar je website te volgen. Vervolgens kun je in je analytische dashboard zien hoeveel mensen de QR-code of URL op je fysieke promotiemateriaal hebben gebruikt.

*Een UTM is een code die je aan een URL kunt toevoegen om te volgen waar je websiteverkeer vandaan komt. Het geeft je inzicht in zaken zoals welke campagne of advertentie iemand naar je site heeft geleid en welke link ze hebben aangeklikt.

Hoe lang het duurt om een project af te ronden is erg afhankelijk van de te leveren dienst. Tijdens onze kennismaking onderzoek ik wat de wensen zijn en of er een deadline is, in de debriefing die ik daarna verstuur staat een overzichtelijke planning om de gecommuniceerde deadline te halen.

Jazeker, sterker nog deze aanpassingen/revisies zitten al verwerkt in mijn prijzen. De ervaring leert dat om een Puik Project neer te kunnen zetten er ongeveer drie revisierondes nodig zijn. Heb jij minder rondes nodig? Dan heeft dit ook invloed op het te betalen bedrag op je factuur, namelijk:

  • 1e ronde | 80% van de kosten voor de geleverde dienst
  • 2e ronde | 90% van de kosten voor de geleverde dienst
  • 3e ronde | 100% van de kosten voor de geleverde dienst

Staat jouw vraag er niet bij?

Met de onderstaande knop kun je mij een berichtje sturen. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Contact opnemen

Vertel mij over jouw project

Wat is jouw tip?

Vertel mij over jouw project